منوهای نصب در پنل مدیریت

  • ورود
  • هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

کارگاه فالو (پيگيري يا نهايي‌سازي)

جلسه‌ ي کارگاه فالو شامل دو بخش است:

۱- تئوري
۲- کاربردي اجرايي (عملي)

 

۱- بخش تئوري

يکي از مهمترين و طلايي‌ترين و کاربردي‌ترين سنگ بناهاي موفقيت در بازاريابي شبکه‌اي، پيگيري يا نهايي‌سازي مي‌باشد، براي موفقيت در اين مبحث احتياج به تمرين و تکرار و برگزاري کارگاه عملي مي‌باشد و فراموش نکنيم کار ما تمرين و تکرار مکررات است؛ (باشگاه بدنسازي). پس باز هم براي موفقيت با خالي کردن اطلاعات گذشته مشتاق يادگيري بيشتر و اصولي‌تر باشيم؛ (فنجون خالي).

 

تعريف پيگيري

شناخت و برطرف نمودن همه‌ي مسائل و دغدغه‌ها و نگراني‌هايي که باعث مي‌شود عزيزان شما براي وارد شدن به شغلي که بيشترين ميليونرهاي خود ساخته‌ي دنيا را ايجاد کرده، ترديد و شک داشته باشند.

 

اهميت پيگيري

پيگيري ۹۰% کار شما در مرحله‌ي تشکيل سازمان و حتي توسعه و حفظ‌شان است و اهميت بسيار زياد اين بخش به اين دليل است که نتيجه‌ي کار و فعاليت شما در اين مرحله مشخص مي‌شود (ليست، دعوت، پرزنت، ثبت).

 


نکتـه ۱: هيچ پراسپکتي بدون پيگيري به سازمان شما اضافه نمي‌شود.

نکتـه ۲: پيگيري يک هنر است و زماني معنا پيدا مي‌کند که طبق روال معمول جواب «نه» از پراسپکت شنيده شود.

نکتـه ۳: شما در هر مرحله از ايجاد يک سيستم و هر لولي که هستيد (چه ليدر و چه دايرکت) هم احتياج به پيگيري شدن داريد و هم احتياج به پيگيري کردن؛ پس پيگيري اساسي کار ماست و تا ندارد.


نگرش ما در پيگيري

• سؤال: چرا مي‌خواهيد عزيزانتان را وارد کنيد؟
• نگرش شما از وارد کردن عزيزانتان در اين کار چيست؟
• آيا نگرش شما اين است که تنها دو عدد دايرکت بگيريد و تعادل بزنيد و اولين پورسانت خود را بگيريد؟ يا اينکه نفرات را وارد اين تجارت کنيد که پول خريد اوليه شما برگردد تا ضرر نکنيد؟

اين طرز تفکر و ديدگاه از لحظه‌ي اول اشتباه و محکوم به شکست است، شک نکنيد.

نگرش درست

مي‌خواهم تمام پراسپکت‌هايم را وارد بهترين و پر درآمدترين تجارت دنيا کنم تا زندگيشان را به ياري خدا هم از نظر مالي و هم از نظر معنوي متحول کنم.
• با اين نگرش صحيح مرحله‌ي پيگيري بسيار راحت و لذت‌بخش خواهد شد و با خيال راحت به استقبال عزيزانتان مي‌رويد و براي وارد کردن آنها لحظه شماري مي‌کنيد.

 


نکتـه: نگرش شما در اين مرحله از کار، از طريق صحبت کردن شما، رفتار شما، صبور بودن شما، دقت و گوش کردن به حرف پراسپکت و رفتار حرفه‌اي شما انتقال پيدا مي‌کند؛ (پس حرفه‌اي رفتار کنيد)


 

زمان پيگيري (گلدتايم پيگيري)

پيگيري از هنگام دعوت شروع و تا ثبت و خريد ادامه دارد و بعد از ثبت و خريد پيگيري وارد مرحله‌ي جديدي مي‌شود. (در بازاريابي شبکه‌اي پيگيري تمامي ندارد)
• مؤثرترين زمان پيگيري کمتر از ۲۴ ساعت کاري، بعد از جلسه‌ي مشاوره و به صورت گروهي مي‌باشد.

 


نکتـه: مهمترين و حساس‌ترين نکته در پيگيري، زمان پيگيري است.

نکتـه: پراسپکت خواه مثبت باشد، خواه منفي پيگيري بايد طبق روال انجام شود.

نکتـه: پيگيري «فالو سيستمي» زماني تمام مي‌شود که پراسپکت متقاعد شود که سيستم سود ده است و جواب مي‌دهد و پيگيري وارد مرحله‌ي جديدتر يعني فالو مالي مي‌شود.


 

ابعاد پيگيري (فالو)

پيگيري دو بعد دارد:
۱- فالو سيستمي: يعني متقاعد کردن شخص براي انجام اين تجارت
۲- فالو مالي: من اوکي هستم ولي پول ندارم

 

مکان پيگيري

متأسفانه اکثر دوستان به اين نکته توجهي ندارند که اهميت مکاني که پيگيري بايد در آن انجام شود کمتر از مکان معرفي کار نيست. مکان پيگيري بايد جايي باشد که پراسپکت تمرکز داشته باشد و بدون هيچ مزاحمتي به حرف‌هاي شما گوش کند. محل کار وي نامناسب است زيرا: علاوه بر اينکه شما به وي تسلط نداريد، ايشان به بهانه‌ي کار و … به حرف‌هاي شما بي‌توجهي مي‌کند.
• در پيگيري شما بايد تأثيرگزار باشيد نه تأثيرپذير.

 


نکتـه: پيگيري فقط و فقط بايد حضوري و با هماهنگي تيم حامي انجام شود.


 

پيگيري تلفني ممنوع است. هر وقت خواستيد کسي را وارد نکنيد، او را تلفني پيگيري کنيد.

 

تعداد جلسات پيگيري

هر کدام از پراسپکت‌ها را حداقل بايد ۳ تا ۵ دفعه با تيم پيگيري کرد.

 

 


برای دانلود جزوه کلیک نمایید


 

برنامه درسی دوره

آزمون پایانی دوره 00:30:00

نقد و بررسی دوره

نا مشخص

امتیاز
  • 5 ستاره0
  • 4 ستاره0
  • 3 ستاره0
  • 2 ستاره0
  • 1 ستاره0

هیچ نقد و بررسی برای این دوره ثبت نشده است.

قيمت رایگان شرکت در دورهامتیاز: 0 از 0 رای

0

  • 10 سال‌, 1 ماه
  • 20 ظرفیت
1 دیدگاه
0 دانشجو

ادمین وبسایت وست

طراحی و پشتیبان توسط فناوری اطلاعات زیفا